Maciej Stasierski
Maciej Stasierski
Filmawka, naEKRANIE.pl
Recenzje 10
Asteroid City
Wszystkiego spodziewałem się po tej wizycie na canneńskim festiwalu, ale nie tego. Nie spodziewałem się, że najlepszym filmem festiwalu okaże się ten ostatni. A że będzie to film Wesa Andersona… przeczytaj recenzję
10
Anatomia upadku
„Anatomy of a Fall” to zaskakująco dobre kino gatunkowe, które dzięki jednej roli staje się gęste do granic arcydzieła. przeczytaj recenzję
9
Firebrand
„Firebrand” to jeden z tych filmów, które biorą nas z zaskoczenia. Mamy tak zwany wolny slot na festiwalu, więc rezerwujemy sobie seans bez większego sprawdzenia filmu. przeczytaj recenzję
8
Strefa interesów
Film pokazano z perspektywy oprawcy, tego zimnego zabójcy, który mieszkał przecież kilkadziesiąt metrów za obozową bramą. przeczytaj recenzję
9
Obsesja
Na poziomie widza nie ma za bardzo co zbierać… może poza rzeczami w ramach szybkiego wymarszu z sali kinowej, żeby zdążyć na ostatni autobus do domu. przeczytaj recenzję
2
Czas krwawego księżyca
Martin Scorsese w „Killers of the Flower Moon” pokazał, że w baku zostało jeszcze mnóstwo paliwa, że człowiek, który ma na karku prawie 81 lat, może być u szczytu kreatywności. przeczytaj recenzję
9
Indiana Jones i artefakt przeznaczenia
"Artefakt przeznaczenia" to sukces i znakomite pożegnanie Harrisona Forda z jedną z jego najbardziej ikonicznych ról. I to jest to pożegnanie iście ikoniczne – brawo! przeczytaj recenzję
8
Wieloryb
„Wieloryb” jest manipulacją, szantażem emocjonalnym, teatrem na ekranie. Jest też przy tym filmem, który wycisnął ze mnie pokłady empatii, o które nie posądzałbym się. przeczytaj recenzję
9
Do ostatniej kości
Nie byłoby sukcesu „Do ostatniej kości” gdyby nie odwaga reżyserska Guadagnina i jego sprawność w prowadzeniu obsady przeczytaj recenzję
7
Bestia w dżungli
Mamy do czynienia z kinem jednoznacznie nieudanym, zrobionym zupełnie na pół gwizdka, z którego szybko ulatuje energia... przeczytaj recenzję
1

Proszę czekać…