Filmy pies, kryminalista

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje pies, kryminalista. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Film pokazuje początki wieloletniej przyjaźni Scooby’ego i Kudłatego. Mówi też o tym, jak wspólnie z Fredem, Velmą i Daphne założyli słynną Tajemniczą Spółkę. Teraz, po setkach przeprowadzonych śledztw i przeżytych przygód, Scooby i jego gang stają w obliczu największego i najtrudniejszego wyzwania. Ktoś chce uwolnić z zaświatów ducha psa Cerbera, a nieustraszeni detektywi starają się powstrzymać globalną „apsokalipsę”. Jednocześnie odkrywają sekrety z przeszłości Scooby’ego i poznają jego przeznaczenie – wspanialsze, niż ktokolwiek mógł sobie wyobrazić. Pierwsza kinowa animacja ze Scooby-Doo w roli głównej, w której nie brakuje nowych wątków dotyczących pochodzenia pociesznego psiaka. Reżyserii obrazu podjął się Tony Cervone (serial Całkiem nowe przygody Toma i Jerry'ego).
W ostatnich dniach planety Krypton, naukowiec Jor-El wysyła swego syna na Ziemię, aby uratować go przed zagładą. Przygarnięty przez małżeństwo Kentów, Kal-El próbuje dostosować się do ludzi, co jest niezwykle trudne, gdy dysponuje się nadludzkimi mocami. W końcu udaje mu się dowiedzieć kim jest, ale sprowadza to na Ziemię kryptońskich przestępców dowodzonych przez generała Zoda.
Po pół roku wylizywania się z Ran Porter wraca do miasta, by odzyskać swoje 70 tysięcy i wyrównać rachunki z tymi którzy go postrzelili. Ale by dorwać dawnego wspólnika i odzyskać pieniądze, trzeba zadrzeć z mafią, która niepodzielnie rządzi miastem. Niezrażony tym Porter powoli acz konsekwentnie, eliminuje kolejnych członków syndykatu by w końcu dobrać się do samych szefów.


Tsotsi

7,2
Historia pochodzącego ze slumsów Tsotsi – młodego członka gangu, który na skutek dramatycznych wydarzeń kradnie auto pewnej Amerykanki, nie zauważając znajdującego się na tylnym siedzeniu dziecka. Konfrontacja brutalnego przestępcy z niewinnym trzymiesięcznym niemowlakiem przyniesie niespodziewane skutki.
Historia zaczyna się w 1964, kiedy malarz Francis Bacon (Derek Jacobi) zaskakuje włamywacza George'a Dyera (Daniel Craig) buszującego w jego londyńskiej pracowni i domu w poszukiwaniu czegoś wartościowego. "Kim mógłbyś być?" - wykrzykuje artysta - "niewiele jest w tobie z włamywacza. Rozbieraj się i chodź do łóżka, a będziesz miał wszystko, czego zapragniesz". W tym momencie na zawsze zmieniło się życie obydwu. Dyer przez siedem lat był stałym modelem Bacona i starał się - finansowo wspierany przez Bacona - wydobyć ze środowiska i kultury klasy robotniczej, dostosować do zamkniętego świata artystów. Dyer został obdarowany drogimi garniturami i pieniędzmi, był zabierany w podróże do Paryża i Nowego Jorku, choć nie tworzyli z Baconem dobranej pary. Najwięcej radości dawała mu zazwyczaj wędrówka z młodymi ludźmi po paryskich barach, ale nie był w stanie stawić czoła nieustającym żartom swego dobroczyńcy. Dowcipny Bacon był w swoim żywiole, kiedy zabawiał się i pił z modelkami pozującymi do fotograficznych aktów, kpiąc ze wszystkiego i wszystkich: "Szampan dla moich prawdziwych przyjaciół, prawdziwe cierpienie dla fałszywych" i przedstawiając swoje niekonwencjonalne towarzystwo: "Witamy w obozie koncentracyjnym". Kiedy Dyer skarżył się na nocne koszmary, Bacon krótko replikował "George, nocne koszmary nie mogą być bardziej przerażające, niż życie".
Mehmet jest nowym zdobywcą Stambułu. Pracuje w wodociągach, ma młodą narzeczoną. Podczas burdy po meczu zaprzyjaźnia się z Berzanem, ulicznym sprzedawcą i kurdyjskim aktywistą. Pewnego razu podczas kontroli autobusu policja odnajduje obok Mehmeta porzuconą torbę z bronią. Przesłuchanie staje się brutalne i długie, gdyż zatrzymany wygląda podejrzanie kurdyjsko (ma ciemne włosy i ostre rysy twarzy). To zdarzenie niesie za sobą przykre konsekwencje: krąg znajomych Mehmeta stopniowo się przerzedza, w pracy pojawiają się problemy, spotyka się z szykanami ze strony sąsiadów, jego dziewczyna się załamuje. Jedyną osobą, która w pełni go rozumie jest Berzan, jednak i on nieustannie ściera się z policją. Gdy wydarza się tragedia, Mehmet wyrusza w długą podróż na Wschód (do ojczyzny Kurdów) i przechodzi tam powolną, lecz nieodwracalną metamorfozę. Dramatyczna przypowieść o tożsamości, przyjaźni, lojalności.
W dystopijnej przyszłości, w której społeczeństwem rządzi neofaszystowskie państwo, seria zbrodni terroryzuje mieszkańców wielkiego miasta. Ana (Sue Lyon), pielęgniarka, stopniowo zauważa, że ​​liczba ofiar zabójcy, których policji nie udało się aresztować, rośnie. Wszystkie te ofiary mają ten sam profil: są to młodzi ludzie z problemami. Pewnego dnia David (Christopher Mitchum), młody przestępca, spotyka Anę i ta dwójka zaczyna tworzyć związek.
Émile (Jacques Perrin) odtwarza morderstwo, którego był świadkiem jako dziecko: dusiciel z białym szalikiem. Teraz jest autorem pięciu niezaplanowanych zbrodni popełnionych na samotnych kobietach. Inspektor Simon (Julien Guiomar), policjant o oryginalnych metodach, podszywa się pod psychologa w programie telewizyjnym, w którym on i Émile występują razem, i próbuje sprowokować go do ujawnienia się.
Młody Niemiec (Frederick Lau) zatrudnia się na luksemburskiej prowincji przy żniwach, przy „pracy dla Polakówˮ. Zamieszkuje w przyczepie kempingowej i wiąże się z miejscową kobietą (znana z "Nici widmo" Vicky Krieps). Zadziwiająco szybko zapuszcza korzenie. Ma blizny i tajemnicę, ale spokojna i zasadniczo przyjazna wieś też żyje w jakimś niewytłumaczalnym napięciu, jak lato upływające w oczekiwaniu na burzę. Przemoc przybiera tu nieoczekiwane formy: martwego psa, dziecka karanego zwisaniem w łańcuchach z podnośnika. Ktoś przepadł bez wieści, a bohater, chociaż integruje się ze społecznością i nawet daje się wciągnąć w próby miejscowej orkiestry, zaczyna popadać w paranoję.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…